lillfisen är sjuk!

Ursäkta de dåliga uppdaterandet men lillfisen är super snorig och är lite loj.. Han har haft lite feber emellanåt också=/ Han vart dålig lagom till vi skulle jobba hårt  med att ta bort nattmålet.. Så nu ligger de lite på is då han äter dåligt på dagarna och det har blivit mycket flaska istället för ordentlig mat men huvudsaken just nu är att han blir mätt och får i sig vätska.. Så jag kanske är larvig men vill inte bråka på honom när han är sjuk så då får han äta om han behöver tycker jag..=)

Annars då?

Jo trots snor och lojhet så var vincent hos mormor igår till idag. Skönt för oss alla tror jag=) Vi fick lite egen tid och de vart lite öl.. Mmm så gott! Annars var det en lugn helg..

Imorgon hoppas jag att lillfisen är hyfsat pigg och så blir det röj här hemma, annars vet jag inte.. Ingen vill väl hänga med oss när lillfisen är förkyld så det blir väl att hålla sig hemma.. Eventuellt gå en promenad kanske så man får lite frisk luft.

Nej nu kanske man ska försöka sova lite.

Hej så länge!

Bjuder på en gammal bild då de är dåligt med nya=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0