Ojoj de var längesen..

Hej hopp!! Det var nu ett tag sen som jag skrev här men har inte hänt nått speciellt och jag har inte haft så mycket bilder och då tycker jag det blir lite tråkigt.. Men nu har jag några bilder att dela med mig av=) Inte många men bättre än inget iallafall;P

Åhh vad har vi gjort under veckan? Hmm! I onsdags så var vi på öppnafsk och röjde lite=) Min lilla fjärt är en lite tjuv. Ska ha allt som någon annan har.. Men så är det väl i den åldern. Det är bara att plocka bort honom och försöka ge honom nått annat men de är inte så lätt=)

I torsdags så stack vi till öppnafsk och jag tänkte att Vincent skulle få göra av lite energi men när vi kom dit så var det bara en mamma med barn där. Sen kom det en till så de var väldigt lugnt. Nästan för lugnt!
Men sen så gick vi hem och lillfisen sov en stund och så kom Elin och söta Melwin hit och hälsade på=)




Efter att Elin och Melwin gått hemåt så fick Vincent röja ute med gåstolen igen=)



Ozzy glassar i solen..



I fredags så drog vi till Sala och hälsade på mamma och Magnus. Vincent fick paket. Det första som han försöker öppna själv=) Pappret var ju roligast!



Vincent var ivrrig att få pröva den nya gåvagnen innan den ens var ihopbyggd=)






Äntligen var den klar så man fick leka=)



Sen så har ju Vincent fått en egen säng hos mormor=)Bortskämd liten fis;P



Give me five;P



Sen så firade vi mamma som hade avslutat sin utbildning. Nu mer är hon utbildad kock=) Grattis igen lilla mor!



Idag var vi till bvc och vägde och mätte lillfisen. Nu väger han 8870 gram och 69,3 cm lång=)Och tvättat lite har vi också gjort. Äntligen! Så här såg han ut idag när han åt lunch =)

Min lilla kanin<3





Och äntligen rena kräkdukar;P



Och just ja, jag skulle ju visa hur vi har gjort med spjälsängen nu. Han sover ju brevid mig i sin säng och vi har skruvat bort ena sidan. Så här ser de ut just nu.





Jag vet inte riktigt vad som händer under denna vecka men besök på öppnafsk blir de väl iallafall och kanske lite häng med Elin och Melwin om dem vill=)

Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar vakna i natt=)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gissade inte jag på 8800?! Isf är jag ju grym! Vi vill ju såklart gärna hänga! Idag kanske?

2011-10-04 @ 09:05:42
Postat av: Svar

Jag tror de var 8700 du gissade på=) Men nära!=)vad ska vi hitta på då? har du bil idag?

2011-10-04 @ 09:23:34
Postat av: A

vart får man tåg på en sån där gåvagn? :)

2011-10-04 @ 10:14:57
URL: http://mittvitabo.blogg.se/
Postat av: Svar A

Min mamma köpte den i en leksaksbutik i Sala. Jag vet inte annars vart man hittar den=/ De är första gången jag ser en sån=)

2011-10-04 @ 10:50:49
Postat av: majsan68

Gåvagnen inköptes på elons leksaker och hör till leksakskedjan Leklust

http://www.leklust.se/index.asp?meny=1

2011-10-04 @ 23:28:13
URL: http://enmormorstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0