Sovstök..

Lillfisen sov inget alls mellan halv elva och fem idag så efter middagen var han helt slut stackarn.. Vi velade om hur vi skulle göra.. Skulle han få sova en stund nu och somna sent ikväll eller ska vi försöka hålla honom vaken en timme till och sen sova för natten? Det blev att sova efter maten men han sov och sov så jag trodde att han skulle sova för natten ändå.. Men icke då=) Vid halv tio var det någon som vaknade till liv.. Men det gjorde inget för då fick han ny blöja, pjamas och lite välling i sin nya flaska som vi köpte idag=) Och sen har det gosats en massa och busats en massa=) Och nu så sover han igen lillfjärten=)

Annars i dag så har vi vart på invigningen på Bolandcity.. Där vart det lite nya kläder till Vincent. Jag har slutat shoppa till mig själv. Jag skulle behöva rensa ur min garderob en hel del och införskaffa lite nytt men mina kläder känns så dyra och det är ju roligare att shoppa till Vincent=) Så idag har busungen fått tre nya bodysar och fyra par byxor och allt i stl 80=) Imorgon så ska jag försöka rensa ut lite i hans byrå=) Allt under stl 74 ska bort..
Så just nu behöver han inte nå mer kläder på ett bra tag såvida han inte tänker tokväxa och behöva en ny stl igen=)

De ända jag skulle behöva just nu och som jag har letat efter som en galning men aldrig hittar är en flecceoverall i stl 80. Men hittar ingen!! Eller jo det finns en massa på nätet men då kostar dem ju mellan 700-1000 kr också och de känns lite för mycket pengar. Om man visste att han kunde använda de även nästa vinter så hade det vart en sak men nu så nja.. Så om någon har en flecceoverall som bara ligger hemma och skräpar så hör gärna av er!

Nej nu ska jag hänga lite till i soffan innan de är hopp i sängen=)

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0