Bloggtorka

Tjo! Livet rullar på och jag saknar inspiration till bloggen men det blir väl bättre snart=) Lördag till söndag sov lillfjärten hos mormor. Jag och Robin tog det bara lugnt här hemma.. Jag läste en massa och somnade tidigt och sov länge! Mycket skönt! Sen vart det lite röj här hemma innan vi drog till IKEA och mötte upp mamma, Magnus och våran lilla fis<3  Sen kom Vincents morfar med Susann hit och hälsade på en snabbis=) Vincent hade sovit en kort stund och var nyvaken var lite blyg mot morfar men de släppte efter en liten stund. Och idag har jag suttit djupt nere i min bok och nu är den äntligen utläst=) Den var bra! Camilla Läckbergs böcker rekomenderar jag. Mycket spännande! Jag läste den senaste som heter Änglamakerskan. 

Jag vet att det har vart lite bildlöst nu på senaste och jag ska försöka ändra på det. Det är ju så mycket roligare att läsa en blogg men bilder i, eller hur?!

Nej nu ska jag väcka lillfisen så han kan sova senare ikväll också=)


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Nej, hörrudu! Nu är det en vecka sen du uppdaterade så nu får du baskemig skriva lite! ;-) PUSS!

2011-10-02 @ 18:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0