Hua!

Ja ni vilken morgon! Jag kan ju säga att det var tur att jag gick och la mig i tid igår. Somnade innan elva och det är bra för att vara jag=) Vincent vaknar först runt ett och får då mat och somnar snabbt om igen. Sen vaknar han igen vid halv fyra och jag tyckte inte att han borde vara hungrig men efter drygt 40 minuters bök i sängen så fick han de men ville iallafall inte somna om på en gång.. Jaja till slut så somnar vi iallafall och vi sover till kvart över sju.. Då ligger vi kvar och drar oss lite och nånstans där så somnar jag väl till och vaknar av ett duns och skrik..

Lillfisen hade till slut hittat till kanten av sängen och ramlat ner.. Usch!=( Men det gick bra som tur va.. Han skrek högt en liten stund men lugna sig väldigt snabbt ändå.. Då mös vi lite med pappa i sängen igen innan vi klev upp.. Han var röd på två ställen på pannan men nu syns inget alls. Huvudsaken är att han mår bra och det gör han!=)
Han var helt slut trots att vi precis klivit upp, men han hade ju vart vaken ett tag plus dyket från sängen. Så det blev välling till frukost istället för jag trodde att han skulle somna. Vilket han iof gjorde också men bara i typ 5 min=/ Haha va fan, en annan var ju helt mör redan men jaja. Upp och röja lite i gåstolen men han var ändå trött och grinig. Så de vart lite fajt här ett tag men till slut så somnade han.

Jag la honom i sin säng där han sov en liten stund. Jag tänkte passa på att duscha och tänkte hämta babyvakten så jag skulle höra honom om han vaknade. Precis när ska hämta den så vaknar han ju såå klart! Ahh! Men jag tar upp honom och han somnar om på mig och till slut kan jag lägga ner honom i vagnen istället.  Jag hoppar in i duschen och efter en liten stund kom jag på att " fan bvc ska ju ringa". Det var bara att springa ut och hämta telefonen ifall dem skulle ringa medans jag duschade. Precis efter jag kommit ut ur duschen så vaknar lillfisen och då var det lunch dags.. Sen har vi lekt och badat och lekt lite till=)

Bada var för övrigt väldigt roligt idag=) Haha! Han vart skitarg när det var dags att kliva upp.. Haha ni skulle ha hört vrålet!

Mitt i allt kaos har jag ändå hunnit plocka lite här hemma och kastat in en maskin tvätt.. Och till slut så ringde bvc upp också.. Nu sover gossen återigen och jag hoppas på att han sover en stund nu så jag kan passa på att vila lite;P

Lillpluppen när han var mindre..Nu mer sitter han ju själv och leker en massa i vattnet;p



Nej nu ska jag lägga mig i soffan=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0