Kortspel och jobbhelvete!!

Tjo!

Ikväll så är vi ju som sagt barnlediga och vi dricker lite öl och spelar kort här hemma.. Mysigt! Lagom så att man inte mår piss imorgon. Då ska man ju orka med lillfisen igen=)

Annars så fick jag svar från de där jobbet. Klockan 21.17 trillar det in ett mail där chefen säger att dem inte kan vänta till Oktober innan dem anställer och därför går jag inte vidare... Hallå det tog tre dagar innan hon svarade på mitt mail, hur angelägen är man då och varför kan man inte vänta i två veckor? ! OK! Jaha, varför inte skriva i ansökan från vilket datum man vill att kommande personal ska börja.. Jag kan ju faktiskt försöka anpassa mig om jag bara vet från början när jag behöver börja jobba.. Robins jobb ville gärna ha iallafall två veckor på sig att hitta någon men det går säkert och ordna om det krisar.. Ahh just nu känns det som att oavsett vad man gör så är det fel. Jag trodde att två veckor var kort tid men tydligen inte! Men samtidigt kanske man borde ha skrivit det från början.. Jag tyckte när jag skrev att jag kunde börja den 1 Oktober att det var snabbt på ändå men icke då! ÅHH jag blir såå frustrerad! När ska det liksom bli min tid??

Jaja hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Suck vad tråkigt! Ring upp dom och säg att du kan börja jobba nu! Jätte snyggt nytt utseende:-)

2011-09-18 @ 19:00:13
Postat av: Svar

Tack=) Jag mailade tillbaka direkt men har inte fått nått svar än. Vi får se imorgon.. Vad ska ni hitta på under veckan då?=)

2011-09-18 @ 19:51:17
Postat av: Annics

Vilken otur! Vilken förskola var det, Kids to us eller?

2011-09-18 @ 20:37:31
Postat av: Svar

Nej Uppsala Montessori=/

2011-09-19 @ 20:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0