Söndagkväll!

Idag har vi haft en inne, soffhängar dag=) Faster Sabina var här idag och gullade med Vincent.
Vincent tyckte nog att det var lite tråkigt att vara inne hela dan så vi tog ut gåstolen så han skulle få lite friskluft och springa bort lite energi=)



Jag tyckte Vincent skulle ha sina solglasögon på sig då han är såå snygg i dem=)



Men dem fick inte sitta kvar så värst länge=)



Mitt lilla hjärta<3







Efter denna stund ute så somnade han väldigt gått efter lite välling=)

Nu ska jag fortsätta soffhänget ett tag till;P

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mamma

Aww Gullungen då, jag längtar redan efter han igen fast han var här senast i går.

2011-09-18 @ 22:02:30
URL: http://enmormorstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0