Tidigt..

Idag kom jag i säng tidigt=) Innan klockan ens har slagt 22.15=) Det är inte illa för mig. Men jag ska ju somna i tid också..

Idag var vi trötta på förmiddagen och jag skulle passa på att sova medans Vincent sov. HA! Jo eller hur! Lagom till man börjar falla in i sömn så hör man någon vakna.. Det var bara att kliva upp och se glad ut. Efter lite lunch så gick vi med Elin och Melwin till Gränby centrum och kikade lite. Spana in allt man ville ha men inte hade råd med=)

Idag har jag och Robin återigen diskuterat det där jobbet. Vad är bäst? Att leva hyfsat bra ekonomiskt nu och inte alls veta vad som händer efter februari eller att kanske leva lite snålare nu och ha det mycket bättre efter februari? En heltidstjänst är något jag har strävat efter såå länge och det skulle vara väldigt skönt att få de till slut. Så idag så skickade jag tillbaka ett mail där jag svarade på alla frågor och hoppas nu på att jag ska få komma på intervju. För visst borde det väl vara min tur snart att få ett jobb?!=)

Samtidigt får jag en knut i magen av att tänka på att jag inte kommer vara hemma med lillfisen. Inte för att jag tvivlar på att Robin kommer sköta det galant utan för att det känns som att jag kommer missa såå mycket och att han ska glömma bort mig=( Jag vet ju innerst inne att han inte kommer gör det men ändå.. Men i det långa loppet är ju ett jobb till mig bäst för oss alla. Jag vet det och jag kommer ta jobbet om jag får de men jag kommer nog sitta hemma gråta lite också för att jag inte kommer hänga lika mycket med lillfisen..

Nej nu kanske det är dags att stänga igen datorn..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mamma

Aww, du kommer att klara det galant. Men det är jobbigt att lämna ifån sig barnen när de är små så jag förstår din känsla av klump i halsen.. Puss

2011-09-14 @ 12:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0