Tjatig!

Jag är såå trött! Ja jag vet jag är det typ jämt men det är min blogg och där får jag tjata om hur trött jag är hur mycket jag vill=)

Annars idag så har jag och Vincent vart iväg och hälsat på mitt gamla jobb.. Fick hoppa in och hjälpa till lite vid lunchen då dem var en personal kort=) Haha lite krångligt med lillfisen i knät vid matbordet men det var ju stora och skötsamma barn vid mitt bord som tur va=) Sen efter en stund så vandrade jag och lillfisen mot faster Sabina. Hon ville gosa med Vincent så klart=) Vincent somnade ganska snabbt men sov bara i 45 min och efter ett tag hos Sabina så var det någon som var väldigt trött och lite grinig. Vi fick bege oss hemåt i hopp om att lillfisen skulle somna om men icke då! Hemma vart han piggelin minsann..Jag var den trötta som helst av allt bara ville sova=) Men sen vid kvart i fem somnade lillfisen efter lite mat och sov till strax efter sex..

Men han var sjukt trött fortfarande men vägrade somna om.. Strax efter åtta kom jag på att "fan vi har ju ingen kattmat hemma", men va bra då kan jag och Vincent vandra till affären i hopp om att han skulle somna i vagnen. Jag trodde inte att det skulle funka då han tittade på mig med stora ögon hela vägen dit och i affären. Men på vägen hem så orkade han minsann inte hålla ögonen öppna och slocknade som ett ljus;P

Jag vet inte riktigt vad morgondagen  kommer med för skoj men nått lär vi hitta på då öppnafsk är stängd=/

Nej nu ska Robin åka till jobbet och jag funderar på att krypa ner i sängen och FÖRSÖKA somna i tid.. Haha! Ja jag vet, jag tjatar om mitt somna i tid hela tiden men om jag säger det tillräckligt många gånger så kanske jag lär mig till slut. Eller vad tror ni?=)

Natti natt!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0