tråkigt väder..

Grått och tråkigt är det ute just nu.. Jag är sjukt trött då jag kom i säng ännu senare än vanligt=/ Vid två så somnade jag och vid tre vaknade lillfisen och ville inte somna om så värst snabbt. Och sen klockan sju ville han kliva upp.. Det var bara att slå upp ögonen och kliva upp.. Just nu sitter jag och gäspar och gäspar och bara längtar tills lillfisen somnar lite senare=)
Åhh jag måste ut i regnet snart. Måste köpa kaviar så vi kan äta äggmackor till frukost och lillfisen ska ha ersättning som är slut=( Blää ut i kylan är inte såå värst lockande just nu.. Robin ligger kvar och grisar i sängen. Men han ska ju jobba i natt så han måste sova..

Anlednigen till att det vart så sent igår var att vi för en gångs skull kollade på film.
Först ut var Sanctum 3D.. Var bra. Spännande! Och jag fattar inte att det faktiskt finns människor som dyker i såna trånga grottor.. Blää nästan så man fick panik av att bara titta på=)
Nästa film var Hur många lingon finns det i världen. Haha! Härlig film=)

På tal om något helt annat. Att hitta ett jobb är en omöjlighet just nu=/ Uscha! Så om någon som läser min blogg har något tips eller en kontakt som jag kan utnyttja så skulle jag bli sjukt glad=)

Nej nu ska jag klä på lillfisen och börja göra mig själv redo för en blöt promenad till affären..=)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0