TRÖTT! Blää!

Fy fan vad trött jag är.. Ville inte vakna i morse straxt efter fem=/ Försökte söva om lillfisen men nää! Inte gick de eller.. Jag la honom i sin säng och så fick han ligga där och låta lite.. Ville ju bara blunda lite till! När Robin kom hem tog han lillfisen en stund men han skulle ju lägga sig också så det vart inte så länge.=/ Jag var så trött att jag grät lite för mig själv. Robin lyckas iallafall söva om lillfisen<3 Men han sov då bara i 30 min så det var bara att kliva upp!

Jag vet att det finns många som har det 1000 gånger värre än vad vi har det om nätterna. Men eftersom jag aldrig lär mig att gå och lägga mig i tid och att Vincent vaknar två, tre gånger per natt och jag kanske får sova 5-6 timmars sömn med dessa störningar så blir man ju trött..!

Jag måste göra något åt saken.. Jag MÅSTE lära mig att lägga mig i tid!!

Idag blir en softar dag då jag ska passa på att vila varje gång Vincent sover. Jag ska försöka att inte somna själv för då kommer jag inte kunna somna i tid ikväll. För några månader sen så skrev jag ner när Vince åt och hur mycket och idag ska jag börja med det igen och även skriva upp när han sover och hur länge så jag får någon koll och kanske kan hitta något mönster av något slag..

Men lillfisen håller även på att få ena framtanden så det kanske är den som spökar en del.
Nej nu ska jag byta bajsblöja här!=)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mamma

lilla pluppan då <3 du har ju den här veckan på dej att lämna över till mej och få vila lite, det vet du. puss

Just nu kan jag inte köra med bilen så du får komma hit med honom och sen åka hem och sova ut.

2011-09-06 @ 21:58:51
Postat av: mamma

lilla pluppan då <3 du har ju den här veckan på dej att lämna över till mej och få vila lite, det vet du. puss

Just nu kan jag inte köra med bilen så du får komma hit med honom och sen åka hem och sova ut.

2011-09-06 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0