Jobb!

Nu har det löst sig.. JAG HAR FÅTT JOBB!!! =)

Men allt känns lite blandat just nu=( Min sista vecka hemma med lillfjärt.. Känns mycket jobbigt!
Men lillfjärt ska hänga lite med pappa innan det är dags för fsk och det är skönt. Bra för dem båda tror jag..
Nu är det endast fskplatsen som saknas..  Vi får se hur länge det dröjer..
Annars så har vi en väldigt trpkig innedag idag än så länge..
Jag måste duscha för mitt hår ser ut att vara doppat i smör typ. Nja kanske inte riktigt men inte långt ifrån=)
Skulle behöva tvätta en hel del också men just nu är det svårt att få något gjort över huvudtaget då lillfjärt ska vara med på allt och helst bli buren också.. Tror det är fler tänder på G.. 

Nej nu ska jag försöka få något vettigt gjort!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag förstår att det känns jobbigt, men tänk så bra och skönt att du fått ett jobb nu och får komma ut och träffa folk! Och Robin ser ju SÅ mycket fram emot att få vara pappaledig med Vincent! Jag är helt säker på att detta kommer bli hur bra som helst! Många kramar

2012-01-13 @ 22:00:44
Postat av: Zandra

Va skönt att du fick jobb!!

Man känner sig mera pressad när man har barn att hitta ett jobb.

Tycker jag iaf, är man själv kan man leva snålt, och det kostar ju att ha barn...

Men det kan vara skönt att han kan får längta efter mamma lite:-)

Hoppas det löser dig snart med dagis.

2012-01-14 @ 14:09:58
URL: http://tvavuxnaochfyrabarn.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0