Hej hopp!


Hej!

Det var längesen!

Fullrulle är det här.. Det känns som att man inte gör något annat än att jobba och sova nu för tiden.

Jag vill ha den lönen jag har nu men bara jobba 75%.. Det skulle vara härligt!

Vincent är såååå stor nu! Lillfjärt har börjat förskolan..=) Min lilla prins<3
Än så länge är han frisk men vi får se hur länge han får vara de med dessa förkylningstider.

Annars då? Jo jag är snart klar med min tatuering. Eller ja för denna gång iallafall=) Sen blir det att spara pengar så jag kan fortsätta=)

Ihelgen ska Vincent hänga med farmor och vi ska till Sala och dricka öl.. Ska bli skoj men kommer sakna min lilla prins för jag har knappt sett honom under veckan=( Det känns i mitt stora mammahjärta..

Och på tal om något helt annat=)
Jag MÅSTE gå ner i vikt.. Jag hittar ju fan inga kläder som passar. Allt sitter skit eller så får jag fan inte på mig de=/ Och det suger pung! Jag skulle behöva någon som piskade igång mig. Någon som kan peppa mig ordentligt. Just nu vet jag inte vart jag ska hitta orken och tiden. Jag vill börja gymma men jag vet inte när jag ska ta mig iväg. Jag har redan så lite tid med Vincent när jag kommer hem och man är ju helt slut när han har somnat. Men om man ska bli av med alla dem där dryga kilona så är det väl då man får pallra sig iväg..
Elin, om du läser här så är jag väldigt sugen på att börja där du är.. Hyfsat pris och bra öppet=)

Och Sara, jag ska försöka blogga lite fast jag jobbar jämt=)

Nej nu ska jag slappa lite till i soffan innan det är dags för sängen..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Äntligen en uppdatering, tack för att du tänker på mig! =) Jo, jag behöver också förlora några stadiga kilon som smugit sig på här nere, så vad säger du? Ska vi sätta upp en plan ;-)

2012-03-14 @ 06:39:39
URL: http://www.argafallanfae.blogspot.com
Postat av: Elin

Men så skoj! Du är så välkommen! Vad sägs om att komma förbi på måndag så kan du provträna och kolla in stället?

2012-03-15 @ 06:32:31
Postat av: svar:

Sara: ja jag tycker vi lägger upp en plan=)



Elin: Ja det vore inte helt fel! När kan du?

2012-03-16 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0